Sockerpinglans place

Alla inlägg den 24 mars 2008

Av jennie hedin - 24 mars 2008 19:46

Har inte gått någe vidare för mej har inte räknat points alls fre-sön.  Har inte blivit mycket godis mer mat isfall. Har varit ute och ätit en tacotalrik bland annat. Idag började jag räkna igen , kom ut på en långpromenad på 1 timme och 40 minuter. Kändes skönt! Känns så bra att det inte blev någe svårt att komma tillbaka till pointsräkningen igen :)

Nu till mitt lilla problem har gått upp, självklart ! Men vet inte hur mycket eftersom min våg ibland visar +1kg och ibland +3 kg.... Hoppas det inte är så mycket det låter lite väl, usch! Imorogn har jag vägning också inte laddad för fem öre. Men kommer nog gå dit endå, lika bra att ta smällen. Och börja på ny kula igen. Men ser inte fram emot det blääh.

Jaja får se imorgon om jag kommer iväg på vägnigen, vill önska alla bloggvänner glad påsk och en fortsatt trevlig kväll ! kram

Ovido - Quiz & Flashcards