Sockerpinglans place

Alla inlägg den 10 mars 2008

Av jennie hedin - 10 mars 2008 21:36

Så himmla glad, var i täby i söndags och shoppade lite. Så kul, drar ju en till två storlekar mindre nu! Wiie:) Sitter just nu lite på tradera och budar. Där kan man få mycket fina kläder. Råkade jus nu vinna löshår hade inte ens tänkt sätta i det igen, men de vart ju billigt en 100 lapp! haha! Men kan vara kul att göra någe nytt. Har haft löshår två gånger förut, första gången så va ja hos en frisör som sydda i det, men blev dåligt. Andra gången med micro ringar, så fort ja bortsta mig tappade jag massvis. Så får se hur ja ska sätta i det här. Någon kanske har något bra tips? Tänkte ta syster till hjälp ivarje fall så får vi se. Har precis vart ute och gått, blev en 20 mins prommis, bättre än inget, sen blev det en halvtimmes imorse. Nervig inför imorgon usch å fy vill inte väga mig. Men men får väl se till att göra det, blev ju som sagt en del dricka i helgen både fredag och lördag, sen i söndags åt jag en big mac och co. Ojoj så mycket jag överskred, men det var värt det! Hoppas bara inte på + imorgon, men det är väl rätt förståligt med 3 dagars slarv. Men är nöjd en så länge, och nu är jag på gång igen!:)

Av jennie hedin - 10 mars 2008 00:38

Min stegräknare pajjade, men tur hade jag för när ja var ute hos mor och far, hittade jag en bonus body. Så ska sätta igång den istället. För den som jag köpte nu på vv tyckte jag inte alls var någe bra. Och många har rekomenderat bonus body. Så det blir spännande och se om den funkar bättre:)

Fusk,fusk,fusk!! helgen usch, men nya tag imorgon. Åt på mc donalds iddag,blev bigmac. Ångest men va tusan var månader sen ja käka där. Så värt det=) shoppade lite idag, kul med mindre storlek både ibyxa och linne =) Nu ska ja sova, mycket att donna med imorgon! Nattinatti

Ovido - Quiz & Flashcards