Sockerpinglans place

Direktlänk till inlägg 16 juni 2011

Torsdag

Av jennie hedin - 16 juni 2011 21:57

Tjohopp!
nu var det ett par dagar sen jag skrev något, men hinner helt enkelt inte med dagarna bara flyger iväg. Dagen började med att Novas farmor och kusin Alicia kom hit och lekte. Alltid lika kul att ha någon att leka med! :)
Sen bar det iväg mot provet, suck suck suck säger jag bara. Var inte alls det jag hae pluggat in. Typiskt, tyckte ja kunde det som behövdes. Det här provet kan gå åt h*lvete. Men hopps att jag har turen med mej.. Jobbigt dock att man får vänta två veckor på provresultat. Så kan ju intee sitta här och vänta utan måste köra igång med psykologin. Det är verkligen ett ämne som jag inte sett fram emot när ja bläddrat igenom den boken!

Men det är bara sätta igång, kankse gört imorgon får se. Blev sen att springa in i mataffären och kika runt lite på knutby torg tillsammans med Matilda. :)

Nova har precis nästa somnat efter mycket om och men, hon vill inte ligga i sin säng utan ska gosa ner sig under mitt täcke. Hon är bra go när hon är så här kramig <3 min lilla gos! :)
Imorogn tänkte jag träffa pappa, vi få se när han jobbat klart blir väl en sväng på stan. Måste också få tag i rektorn på det dagisen som Nova ska börja på. Guud det närmar sig, är jätte nervös för att lämna bort henne.. phuu!

Nej nu har ja inte så mycket vettigt att skriva, blir massa ord i en ren röra. Men ska försöka vara bättre på uppdateringen. Finns ju några som kikar in här ibland :)


Natti natti

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennie hedin - 20 februari 2014 06:19


Funderat ett tag på att ta upp bloggen, var ju ett par år sen. Så ska jag väl göra ett försök att vara lite aktiv på bloggen, återkommer. :) ...

Av jennie hedin - 18 november 2011 08:56

Okej. Nu provar vi att skriva ett inlägg från telefon. Var typ hundra år sen jag skrev här, kanske tiden räcker till lite mer nu och jag kan börja skriva lite. :-) just nu händer det inte mycket, har varit hemma med nova i 2,5 veckor med förkylning f...

Av jennie hedin - 17 juli 2011 23:10

Äntligen sängläge :) Har vart en lång dag, men en bra dag. Började dagen med loppis i söderhall, gjorde lite fynd. bland annat en brio bilbarnstol för 50 kr. Riktigt kap, även en flyttväst till Nova för 20 kr. Kanon om vi ska åka ut på sjön med mor...

Av jennie hedin - 16 juli 2011 23:47

Vilket jävla liv det är hos grannarna, ja jag känner mig som en riktigt käring ;) Men guud va jobbigt det är att höra hur låtarna byts stup i kvarten. Människor som skriker och försöker sig på att sjunga. Nää nu förstår man hur våra grannar måste h...

Av jennie hedin - 13 juli 2011 07:02


Snart dags att springa  ner, ska in till sthlm och göra vård och omsorgsprovet idag.  Hoppas det går bra trotts att jag klantskalle har haft fel bok. upptäckte det igår. Typiskt mej,  men hoppas hoppas. Pappa skjutsar oss, skönt då slipper jag och ...

Skapa flashcards