Sockerpinglans place

Alla inlägg den 6 mars 2008

Av jennie hedin - 6 mars 2008 22:08

Guud vad veckorna går undan, redan fredag imorgon. Idag har jag vart ute i affärerna med syster. Handlat lite mat åså, kom upp i 7600 steg på stegräknaren, sen hängde den sej. Hmm men men huvudsaken jag vet att ja gått så känns det bra.Men måste införskaffa en ny så småning om. Jobbigt nu med stegracet vill ju inte uppskatta hur mycket jag gått så idag skriver jag in 7600 steg.
Vilket vårväder det varit idag, underbart. Nu vill jag köpa min efterlängtade vår jacka. :)

Nej nu blir det till att sussa! natti natti!

Av jennie hedin - 6 mars 2008 11:58

Vaknade vid 08.00 gick upp och åt frukost, sen la jag mig i sängen för att kika lite tv. Somnade om, vakna nu men är fortfarande super trött. Skumt somnade jätte tidigt igår me. Behöver nog en promenad för att piggna till.  Mamma ska luncha med mej idag,får väl ta mig till affären nu och se vad som finns. Har ingen aning om vad det blir för middag idag heller :P jaja får lösa det där. Återkommer

Ovido - Quiz & Flashcards