Sockerpinglans place

Alla inlägg den 4 mars 2008

Av jennie hedin - 4 mars 2008 22:57

 


Överkycklig vågen visade -0,7 kg trotts helgen och mensen :):)
Känndes så skönt, nu har jag gått ner 7,2 kg sammalagt! Inte långt kvar till 10 kg. Då jag får 1500kr av sambon till nya kläder :)

Sova nu! Natti natti!

Av jennie hedin - 4 mars 2008 13:15

Har inte haft tid att skriva på ett par dagar, men nu blir det skärpning ! :) Idaag är det vägning känns inte alls bra, nervös som attans! Vart ju massa pts i helgen på dricka, men försökt att hålla mej inom pts på maten. Men lika bra att gå dit även om det blir ett plus. Känner mej hur trött som helst idag, kan inte fatta .Somnade kl 21.00 igår. hmm ! Mensvärk så det heter duga. Men tänkte ta mig ut på en promenad ivf. Min stegräknare har krånglat, den bara stannar upp. Så jobbigt så har inte heller kunnat uppdatera mig på promenix ordentligt , men har ivf ett hum om hur mycket jag gått. Måste skriva in det. Idag blir det inget möte, plus att min vägningstid är inställd så jag får ta mej dit vid 19.00 ikväll.  Det är endast vägning , inget möte för dom inte har någon vikarie! Men men får ivarje fall väga mig. Ikväll blir det kyckling till middag mums! Redan förberet det så det är skönt slipper ja tänka så mycket på matlagning idag. Nej nu ska ja faktiskt ta mej ut !:) Återkommer om hur det gick efter vägningen ikväll .Phuuu ! Kramen

Ovido - Quiz & Flashcards