Sockerpinglans place

Alla inlägg under juli 2008

Av jennie hedin - 15 juli 2008 23:28


Jaha nu var det dags att gå och lägga sej igen då, gu va dagarna går snabbt när man är ledig. Imorgon kväll börjar jag igen, jobbar ons, tors,fred sen har ja semester :D två veckor! åhh ska bli så ofattbart skönt. .Längtar, hoppas dom här 3 dagarna flyter på bra. Ska bli en skön semester, får 1,5 vecka med sambon. .Oj oj va de kommmer bli skönt, efter att man jobbat så här nästan ett halvår, vi har knappt setts. Vecka 30 blir att ägna åt sambon å familjen, mamma har köpt lägenhet här på gården. så ska hjälpa henne å flytta. Vart jobbigt ett tag nu, mamma och pappa ska skilja sig, å mitt barndomshem ska säljas. Men de kommer bli riktigt jobbigt den dagen det görs det. Usch ja man årkar inte tänka på det.
Sen blir de vecka 31 då far vi ner till falkenberg, går på gekås, lisseberg, shoppar å förhoppningsvis sola å bada :) Nej nu måste ja kila vidare. Fresten försov ja mej imorse så blev ingen vägning idag, phuu .känns trist hade behövt gå. Men ska kämpa denna vecka å hoppas på att ja klarar det. Usch de blir så mycke svårate me vv på sommaren tycker ja. Jaja ja har ivf inte gått upp, men de går segt :)

Av jennie hedin - 15 juli 2008 11:15

Nu har jag fixat en egen tradera, massor av nytt. Fina kläder =) Å även porslin antikt. Kolla in vettja=)


 Blommig klänning strl 42 /44

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=68530827

Pronto Moda klänning 38/40

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=68530685

Pronto Moda klänning strl 42

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=68530751

Blend Tuffaste toppen ;) Strl L

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=68531566


och mycket mycket mer passa på och fynda! Hoppas ni kan hitta något som passar er. =)
Nog om detta idag är jag ledig, skönt. Är riktigt trött på att jobba nästan varje kväll nu.  jobbar imorn, torsda, freda. Sen har ja semester i två veckor. Ska bli så skönt =) Ska åka till falkenberg, med sambon syster å hennes kille, mamma å hennes vän. Ska bli skönt å få komma bort. Blir gekås, liseberg mm =) kul kul.

Men de är inte förens den 28 så det är ett ta kvar. Nej nu skaa ja se va de finns å äta till lunch! ha det toppen

Av jennie hedin - 13 juli 2008 16:21

Någon som vet en bra sida på nätet för att ta redan på värdet av olika porslin mm, av märke rörstrand tex. =)?

Av jennie hedin - 11 juli 2008 16:06

Gustavsberg Sweden benporslin 4 stycken

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=68331624

Borstar med rosenmönster

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=68331858

Billabong linne strl L

http://www.bloggagratis.se/admin_skriv_inlagg.phpar=2008&manad=07&dag=11

Hallå, nu har jag satt full fart på tradera, säljer nu även saker,porslin mm så inte bara kläder. Riktigt kul det här ==)
JAg och mamma delar på min tradera, så det är mycket xlnt kläder som hon säljer också.

Japps, nog om det, nu ska ja snart  ner till jobbet usch det blir en kämpig helg jobbar fre-sön. Blää semestern känns långt bort.

Men bara kämpa på. ledig på måndag å tisdag, sen jobbar ja tre dar sen har ja semester två veckor =) Underbart. Nej nu ska ja gör mej i ordning för jobbet.

ha en trevlig kväll ! 


Av jennie hedin - 10 juli 2008 01:21

Gina party linne strl L


Håller på för fullt med min garderobsrensning. Skönt äntligen kommer kläderna iväg  =) Men det blir mycket jobb med det. Men mycke har försvunnit ur garderoben där med mera plats :D
Skönt, ida har ja tvättat för fullt, skönt å bli av med lite .

Annars har det inte hänt allt för mtcket idag, varit med min syster .Sen var jag sambon och syster ut å åt middag.
Sen har vi bara slappat ikväll, såg på filmen the happening. toppen =)
Nej nu måste jag kila vidare. kolla gärna in kläderna på tradera ;)

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=68260945

Mera kommer upp imorgon på tradera! Passa på !

Av jennie hedin - 9 juli 2008 00:30

Japps då har man kommit hem från jobbet. USch blir tokig våran tvättmaskin värkar ha gjort sitt. Den vill inte centrufigera längre, så tvätten är dyngsur. Så himmla typiskt, nu har vi verkligen inte råd med ny tvättmaskin. Så gick ja ner i tvättstugan, jo minsan upp taget nästan hela veckan, fanns en tid imorn kl 07.00 .Men de hjälper inte mej eftersom vi inte fått något tvättbricka så vi kan inte boka. Suck! Ska ner imoron å kolla och hoppas på en tid. För nu är tvättkorgen överfull.

Japps så det är de ja hoppas på inför morgondagen, att kuna få en tvätt tid :D haha. Japps nu väntar sängen ,hör hur den ropar på mig. Skönt imorn är jag ledig=)
Natti natti

Av jennie hedin - 7 juli 2008 10:47

 Coolaste Tunikan Strl M !!^^ Måste ses! NY!

Nu har jag börjat och rensa för fullt i garderoben. Eftersom det mesta är oanvänt, så har jag bestämmt mig för att sälja. Även min mamma har gjort likadant. SÅ nu finns det en tradera med kläder i strl M-xxl passa på å kika vettja=) Alltid finns det något. Här är en länk, sen är det bara klicka vidare på Se säljarens övriga objekt.


http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=68089540

Nej nu ska jag sätta fart här hemma hade ja tänkt , ikväll ska man jobba börjar 17.00 . Phuu , måste även leta stuga till semestern, inte det lättaste då det är fullbokat överallt. Men de är bara keep going.
Ha en bra dag.

Lite smakprov på kläder, med utrop 1 KR

Crown JeansRosa Havana tröja aldrig använd!

Sommarens läckraste klänning/tunika Strl M/LGina tricot tubtopp PARTY!

Party klänning/tunika strl L ^^

Av jennie hedin - 4 juli 2008 09:01

 

Himmelskt skönt är ledig hela helgen me =)
Ida ska ja med matilda å besiktia bilen sen blir det en sväng  i täby.

Ikväll kommer ett tiotal vänner hit ska drickas å sjunga singstar å snacka skit.Trevligt =)

Har bara ett jäkla problem, igår vakna ja me värdents magont. Trodde de skulle va igår bara, kände mig matförgiftad.usch, men kräktes aldrig ivf.

Idag samma sak, lite lindrigare men magont o oroligt.

SÅ pointsen är svåra, igår blev de inte räkna, även om ja inte tror ja överskred. Samma sak idag men så är det.

Nej nu ska ja göra i ordning mej

kramar

Ovido - Quiz & Flashcards