Sockerpinglans place

Alla inlägg den 16 juli 2008

Av jennie hedin - 16 juli 2008 22:59

Är så glad att han alltid finns där för mig . Att han alltid ställer upp för mig. Att få höra fina ord av han är så underbart. Är så himmla kär i han. i 6 år har vi nu varit tillsammans och jag blir bara lyckligare för varje dag som går.  VIll alltid vara med denna underbara kille.
Älskar han av hela mitt hjärta!

Ser fram emot semestern kom just hem från jobbet, nu är det bara 2 dagar kvar sen har jag semester två veckor! Wiie! Så himmla skönt.
Den här veckan har än så länge gått galant med pointsen. Känns toppen, visst de har väl blivit lite fel val av mat, mackor till lunch osv. Men har hållit mig inom pointsen, och idag har ja cyklat som tusan på jobbet. HAr cyklel rundan imorn å fredag med. SÅ de borde ju ge lite effekt ;) Så tisdag då blir det vägning för min del =) Hoppas på - , har ingen aning nu hur det ligger till batteriena i vågen tog slut. Lika bra det kanske då är man mer skärpt =).

Nej nu ska ja kolla till min tradera hur det går, ska försöka hinna med att få upp lite mer imorn riktigt kul det hära. Har just märkt att ja inte äger ett enda par jeans längre som sitter bra. Jobbigt är det med eftersom det mesta jag har i garderoben är nytt, eller lite använt. Men men sånt e livet! Blir gekås på semestern så får försöka hitta lite bra kläder då .

Nej hörrni om ni har nått bra tips på middag, så tar jag gärna emot har idetorka totallt när det gäller middagar nu för tiden =)
NAtti natti

Ovido - Quiz & Flashcards