Sockerpinglans place

Alla inlägg den 23 juli 2008

Av jennie hedin - 23 juli 2008 12:11

Hallå Hallå!

Igår var jag på vägning, och gissa om jag blev glad -1,3 kg. Överlycklig. Nu har ja gått ner 13,6 kg. Känns helt underbart! Visst går det sakta nu, men ja har inte brottom  . Utan jag unnar mig ibland, räknar inte på helger. Nu har ja desutom semester .Då kommer det inte bli lätt, men det gäller bara att ha tänket med sej! =)
igår var det första kvällen sambon och ja hade tillsamnas nu har han semester. Idag har vi satt igång med ett nytt projekt i lägenheten, vardagsummet ska vi fixa. Vi har börjat måla, ljusgrått överallt utom en vägg där vi ska ha en fond tappet. Super snygg som jag hittat på rusta=) Kommer bli göör tjusigt!

Sen ska vi lägga laminat på balkongen med stenmotiv. =) Finfint!

Annars är det att hjälpa mamma, hon fick lägeneten igår. SÅ nu är vi grannar. Så blir till att hjälpa henne en del också, att bära, det värsta är att det är 6 trappor. phuu! Men motion =) haha!
Nej nu måste jag fortsätta att hjälpa till med målningen, ha en fin dag!

Ovido - Quiz & Flashcards