Sockerpinglans place

Alla inlägg under juni 2008

Av jennie hedin - 25 juni 2008 22:12


Igår var ja och vägde mig var som jag trott, men inte så mycket. Hade bara gått upp 2 hg konstigt nog . Så nu är jag laddad igen, och konsulenten tyckte de va jätte bra att ja väl gick dit :) Så nu är jag på G igen!
Idag har jag och syster vart på stranden solat en stund, var ganska varmt faktiskt så det va skönt.

Sen ikväll har jag och S vart ute på elljusspåret joggat och gått :) I nästan en timme! Känns så skönt, ska försöka komma ut imorn me. Kankse ska ta tag i stegräknaren igen ? Hmm måste leta upp den, för den peppade ju bra.

Hoppas på en lika fin dag imorn :)

Nu ska jag gå och mumsa på lite popcorn!
Trevlig kväll

Av jennie hedin - 24 juni 2008 09:49

Nu måste jag försöka få in lite motion under dagarna. När jag är ledig kommer det gå bra med kvällspromisar. Men nu när ja jobbar kl 17-23 så måste ja få in det på förmiddagen. Svårt! Men måste gå, usch vill inte väga mig, vägde mig hemma vissade nästan 2 kg + igår. blää. Men lika bra att gå dit, så man kommer på fötter igen!

Av jennie hedin - 23 juni 2008 23:45

Japps här behövs det bättre planering, Imorgon ska jag försöka samla ihop lite goda vv recept och skriva en inköpslista. Förmodlnigen hinner ja inte med handlingen imorgon eftersom jag inte har bilen .Men det blir på onsdag för det behövs.
Har ingen annig om va ja ska laga längre till middagarna, fantasin tryter, idag blev det både korv lite lunch och middag. Lessamt! Usch nej imorgon ska ja ta mej iväg till vv mötet, och få lite insperation. Även om vågen visar plus så ska ja dit! Bli peppad igen och köra igång, de låter så enkelt :) Min svårhet är helgen, men denna helg jobbar ja hela . Så det här blir en bra startvecka=)

Måste ta tag i tvätten imorn me, usch inge roligt men de måste göras =)

Sen blir det jobba kl 17.00 och vv kl 11.00 så imorn blir de upp och sätta fart! Natti Natt!

Ps. Har ni något gott recept att dela med er av skriv ! ds


Av jennie hedin - 23 juni 2008 11:25

Har det varit för min del denna helg, har ätit och druckit utan att tänka på points. Var skönt att sllippa tänka. men det kommer ju visa sig på vågen nästa gång. Inge vidare roligt, men imorn måste jag bara gå till vv, har hoppat över 2-3 gånger nu och då blir man inte mottiverad. Nej imorn ska ajg bara!
Jahhapp joba ikväll igen då, börjar kl 17, vet inte alls vad ja ska göra innan dess tror det blir rätt lugnt :)
Ska köra bil ikväll så mycket vet jag, alltid så att man är sugen på den andra rundan när man har den ena. Hm mtypiskt , har bilrunda imorn me.

Jaja nu ska ja kolla vad syster tog vägen, så ska vi se va vi kan hitta på :)

Av jennie hedin - 21 juni 2008 11:10

Sex år idag! En underbar tid har det varit, och jag ser fram emot massor av år tillsammnas med S. Älskar han så!
Idag blir det att fira dagen, vi ska ut och äta , ja får välja resturang :) sen får vi se. Har en liten överaskning jag med.=)
Gårdagen gick bra att jobba, var lugnt, några som sagt av sig hjälpen så det var toppen. Efter jobbet åkte jag iväg med mammas saker till henne, sen byta om och cykla iväg till nästa ställe,  vi träffade vännerna ja han med två öl sen va ja så trött. Då var det hem till sängen :) Så skönt att inte vara bakis en dag som denna då många mår dåligt ;)
Ha en bra dag !

Av jennie hedin - 20 juni 2008 16:08

Hoppas alla får en riktigt fin dag! själv blir det varken midsommar mat, eller midsommarfirande för min del. Ska snart iväg och jobba, men sånt är livet :) Jobbar till 23.00 . Då ska ja unna mej en cider eller två, kanske vi träffar några vänner. Det visar sej =)

Ha det toppen!

Av jennie hedin - 20 juni 2008 00:15

 


Japps då var denna dag avklarad. Tröttsamt idag på jobbet, blir så när de är regnigt. usch:P Imorgon ska jag ivf ha cyckelrundan ,tur det för vilken trafik de va idag redan phuu!
Får se om de blir lite lugnt imorn på jobbet eftersom de är midsommar, om några vårdtagare säger av sig hjälpen =)
Gått bra med pointsen idag med, men bara blivit korv i två omgångar och mackor :P Men men ibland blir det så me.
Nu ska ja sova lite, imron ska jag å S städa upp här hemma:) Sen blir de jobb kl 17.00 .Så ingen vidare midsommar för min del ;) Men ska träffa vännerna som de verkar efter jobbet imorn. får se hur lagom pigg man e då:)


Av jennie hedin - 19 juni 2008 00:39

Regler:

-Beskriv först reglerna

-Svara på alla frågor

-Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar,be dem läsa din

-Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

Köpa 50 års pressent till pappa

Köpa nått till Sambon, för vi firar 6 år i helgen

Damsuga

Jobba

Laga en god vv middag


Vad gjorde du för 10 år sedan?

1998 - Då var jag 11 år, antagligen lekte med barbie :)


Ställen du bott på?

Gräddö, Norrtälje


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?


Lösa alla lån

Köpa ett stort fint hus

Resa

Ge pengar till familjen

Ta en ordentlig shoppingtur

Ovido - Quiz & Flashcards