Sockerpinglans place

Alla inlägg den 29 juni 2008

Av jennie hedin - 29 juni 2008 16:43

Ja inte annat än att man känner sig som Homer en dag som denna. Har inte gjort ett smack! Eller jo jag och sambon var iväg och handlade det nödvändigaste.
Sen har vi legat i soffan å degat och kollat på Mia och klara , bra serie för övrigt =) Sen nya filmen horton men ja somnade. Och vaknade nu vi fyra, ska strax till jobbet börjar kl 17.00 Så han inte med någon middag idag, så har gjort ordning mackor  å ta med i bilen . Får ha en liten picninc för mig själv =)

Nej nu måste jag kila!
Hejsvejs!

Av jennie hedin - 29 juni 2008 00:10


Nu börjar det ta på krafterna att bara jobba kvällar, trodde detta skulle vara perfekt för mig. Visst är det skönt att ha dagarna ledigt, men det börjar bli jobbigt att man aldrig nästan träffar S längre. Max en timme om dagen ungefär, inge vidare kul man hinner aldrig prata, planera, handla tillsammans städa tillsammans ja sånna små saker ni. 

Gud va ja längtar efter att få sitta i soffan och dega tillsammans med sambon nästa helg. Ledig lörd,sönd. Så skönt!

Hoppas så att ja får semester, tycker det är dåliga chefer. Ja måste veta liksom de närmanr sej. Sa till nästan direkt när ja började att ja ville ha ledigt vecka 30-31.
Men inget händer, min semester är under behandling, och som ja nästan förspår så vet jag att ja inte får. Eftersom det är ont om vikarier på mitt jobb. Phu , hoppas ivarje fall ja kan få en vecka, vecka 31 då sambon är ledig. Imorn blir det att skriva en lapp till chefen, måste vara lite på så man vet om vi ska åka till gbg jag sambon syster å hennes kille, mamma å hennes vännina.Ja man hoppas!
Nej nu är det sängen som gäller så man kommer upp i tid, ja har tid att vara med sambon imorn :) Ända till kl 17.oo !

Sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards