Sockerpinglans place

Alla inlägg den 11 juni 2008

Av jennie hedin - 11 juni 2008 23:24

 


Japps då var dagen avklarad. Var på möte idag på jobbet, började 12.45 då fick vi städa och tvätta alla bilar, i regnet. Mindre roligt. Sen blev det möte kl 15.00 i en timme sen fick vi sitta av tiden till kl 17.00 lagom segt.
Men fick veta idag att jag ivarje fall fick ledigt på fredag, då min kusin R tar studenten och även min vän E. Så det ska bli trevligt! I ju för sig jbobar jag dagen efter, men börjar ju inte förens kl 17.00 så lite kan man ju dricka ivarje fall :) Vi har bestämmt att det blir utgång på kvällen, så hoppas det lbir fint väder.
Imorgon ska jag me mamma till arninge och kolla lite kläder, och nån studentpressent.
Annars blir det lugnt imorgon ska  njuta av ledigheten. Innan helgen då det är dags att jobba igen .
Så typiskt att det är dåligt väder när man väl är ledig otur (minst sagt)

Den här veckan har det gått bättre med pointsen, har börjat få ordnig på det igen . Blev nån karamell här å där hos vårdtagarna igår. Men men , och idag blev det en kanelbulle på jobbet. Räknade den som 4,5 och hoppas det räcker.

Får se vad jag hittar på för mat imorgon tycker det har blivit så trist .Spec när värmen kom, man har ingen lust att ställa sig vid spisen tyvärr. Men nått lätt och gott hoppas jag komma på!

Natti natti

Av jennie hedin - 11 juni 2008 11:38

Nyvaken, har sovit ut så gott jag kunnat , telefonen har ringt och väckt mig med jämmna mellanrum.

Ska snart iväg till jobbet, vi har möte idag, börjar kl 12.45 till 17.00 det var prat om att vi ska tvätta bilar å städa lokalen mm innan mötet. Boring!

Fått veta nu att jag fått ledig på fredag i varje fall så nu kan jag fira min kusin och min vän E som tar studenten.

Det är bra=) Måste bara fixa nån pressent också, det måste jag hinna med.

Nu ska jag försöka ta mej upp ur sängen och koka lite korv, det blir lunchen idag.

Middagen har jag ingen annig om än vad vi ska hitta på funderade på tunbrödsrulle, men kanske blir lite mycket korv då :)ajja senare problem.

Ha en underbar dag!

Ovido - Quiz & Flashcards