Sockerpinglans place

Alla inlägg den 21 april 2008

Av jennie hedin - 21 april 2008 23:49

Efter alla mottgångar man haft, med jobb, pengar, hälsa ja allt! Idag började jag på intro på kvällspatrulen. de va riktigt roligt, jag trivdes bra=) Ska jobba imorgon med, börjar 17.00 slutar 23.00 Så jobbar man hela tiden, det tråkiga är att man inte hinner träffa S lika mycket. Men det får vi ta, nu kan vi äntligen göra lite mer saker. Så vi vinner på det i längden.

Säljer på för fullt på tradera me, har redan fått ihop 600 kr, inte illa för lite kläder :) Men ska dela det med syster min ,så det är ju mindre kul :D men men.

Kollade konto nu, hade fått in 1200 kr från trygghansa?? Fattar nada, men tror ja en gång under min sjukskrivning skickade in nått, om att få ersättnin för att ja inte kunat arbeta. Ja dom sitter fint vill ja lova.
Kommer ju inte få en krona denna månad heller, så det är helt värdelöst. SucK! Men bara och bita ihop. Nu har jag äntligen ett jobb , och ja trivs. Det värsta är att ja är så dunder förkyld, ont i kroppen, ret hosta å hel täppt. Men vill ju inte ringa och sjukanmäla sig andra dagen. Pinigt! Så typiskt att det kommer just nu .

Har mega ont i lungan tror ja, runt hjärtat värker som attans, började när ja kom hem för en timme sen. . Ingen annig va det kan vara, har väl antagligen me förkylningen att göra. Får gå och lägga mig, för trött det är jag. Imorgon ska ja med en annan tjej på jobbet, då blir det ena cyckelturen, i det området som jag bor i. Blir nog trevligt, hoppas bara man är lite piggare imorgon =) Nej nu ropar sängen! Natti Natti!

Ovido - Quiz & Flashcards