Sockerpinglans place

Alla inlägg den 19 april 2008

Av jennie hedin - 19 april 2008 13:24

Usch imorse var det inget roligt att vakna, kan inte ens komma ihåg när jag hade så här ont  i  min hals senast. Blä!
Har ätit lite grött och druckit varm blåbärsoppa, så lite bättre nu . Kan i varje fall prata.

Idag vet ja inte hur det kommer att bli, får se om ja piggnar till och kan umgås med mor ikväll.

Just nu bara slappar vi här, Robban är här an me, pappa va här men åkte just. Så nu är det Simon Robban och jag, vi ska väl ut och handla lite snart

Nej nu ska ja klä på mig lite, och ta en alvedon . Ha en bra dag

Av jennie hedin - 19 april 2008 00:56

 


Idag har det inte gått någe vidare bra, slarvigt sen kl 17.00 då det var parmiddag med tacos här. Spårade ut, och ingen räknig alls. Men mums va gott det var! Sen blev den några öl, sen ner på krogen en cider. Sen hem, nu sitter alla här å tar ett glas.   själv är ja trött, halsont och allmänt hängig tror det är feberfrosa på g. Usch, så ont i halsen när ja sväljer. Bläää. måste piggna till, börjar ju nya jobbet på måndag kväll =)
Imorgon har jag lovat min kära mor att följa med ut och ta ett glas, hmm får se hur jag mår imorn. Imorn blir det att försöka hållla sig inom pointsen, går typ aldrig på helgen, men brukar gå bra endå :)

Nej usch va hängig ja är, sova lite tror ja.
Natti natti!


Ovido - Quiz & Flashcards