Sockerpinglans place

Alla inlägg den 11 december 2008

Av jennie hedin - 11 december 2008 16:39

Japp nyvaken och utvilad som aldrig förr, var på gynundersökningen imorse sen blev det lunch med E, sen la ja mej på sängen för att vila ett ta eftersom ja fortfarande hade feber. Somnade som en stock, vaknade kl 16.00 av att jag har 8 missade samtal på mobilen som ja inte hört + att sambon stått och plingat på i 5 min utan att ja ens vaknat. Läskigt de där ibland sover man så djupt, ja kan inte säga anat en att de var välbehövligt. Nu är jag utvilad och håller på med middagen, sen kommer E och S och hjälper mej med hallen . Skönt kankse blir ordning så småningom :) Har valt en lila färg i hallen, vill ha de rätt ljust endå. Har haft mörkrött nu och är otroligt trött på det.

Ivarje fall tillbaka till gyn, han kunde inte komma på varför ja fått mina blödningar. Men ibland kan det bli så, men däremot hade ja urinvägsinfektion ?:S Har inte känt nånting, har haft de ca 50 gr förut å alltid haft stora problems.

Skönt att få reda på det i tid, då blir det pencelin, blev ett dyrt gynbesök.

Nej nu skriker spisen efter mig, dags att börja me maten :)


Ovido - Quiz & Flashcards