Sockerpinglans place

Alla inlägg den 8 december 2008

Av jennie hedin - 8 december 2008 19:22

Ja vet inte vad jag ska göra. Behöver verkligen få ett råd av nån. . Någon som är oberörd. Nämligen så att jag har två katter ,världens goaste och keligaste, 1,5 år har jag haft dom tillsammans med min sambo. Vi bor i lägenhet och har väl haft våra problem till å från med dom. Dom är som sagt innekatter, dom har nyligen klöst sönder våran tapet i hallen, idag hade dom klöst sönder en av våra skinstolar i köket. I mellan åt kissar dom inne.

Dom river ner saker, och ja som sagt dom kan vara väldigt besvärliga. Hela fotöljen är sönderklöst. Men jag älskar dom endå, man försöker säga i från men de känns som dom bara fortsätter mer och mer då.
Jag har alltid igentligen vart emot innekatter, men när ja flyttade in till stan så saknade ja att ha nå djur.

Sambon tycker vi borde omplacera dom så dom får komma ut på landet. Innerst inne vet ja att de vore bäst, men de som är så tungt är att ja levt med dom nästan 2 år nu. DOm är mina bebisar. :( Hur ska jag göra! Ja har sån beslutångens. Usch blir gråtfärdig bara ja tänker p ådet.

:( usch vilken jobbig dag!

Av jennie hedin - 8 december 2008 11:56

Idag är jag ledig så himmla skönt. Åh va ja längtar efter sol och värme nu, så kalt å jobbigt ute nu. VIll ju så klart att de ska komma lite snö också, de får det gärna göra nu.
Har fått leveransbesked idag på mitt ellos paket :D som ja trodde inte hade blivit beställt, spännande. Imorgon ska de finnas på tobaksaffärn. Kul kul ! Har vi lite klappar förmodiligen räddade.

Sen i helgen är ja ledig då ska vi iväg och julhandla, äntligen !:) Lite tomt under julgranen här hemma hehe.

Idag ska ja ner till banken, om ca en timme sen ska ja iväg och storhandla mat. Skönt att få de fixat!
Imorn jobbar man igen, ja resten av veckan så då ärd et bara att ligga i. 

Ser fram emot nästa helg, ledig :)skönt!
Have a nice day!

Ovido - Quiz & Flashcards