Sockerpinglans place

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av jennie hedin - 26 maj 2010 17:45

Halloj, nu var det ett tag sen man skrev. Så tänkte uppdatera mej lite. Får försöka hinna med att skriva lite oftare. Ajja, just nu sitter jag här med färg i håret sen är det dags att hoppa in i en dusch. kvällen ska jag dela tillsammans med min underbara familj. Ska äta lite grillat jag och älskling , sen är det tvn som gäller resten av kvällen, får se om jag orkar dra lite med penseln i köket med. Har målat all panel vit nu. Nu ska det bara på ett lager till.

Igår hittade jag en jätte fin tapet till köket, så den kommer förmodligen upp till helgen. Kommer lägga upp före och efter bilder så småning om :)

Idag har jag fixat å donat här hemma, tvättat 4 maskiner tvätt, sköönt att bli av med den. Vi fick kattungar i lördas med, 4 små sötbollar. :) Duktga Mini klarade det fint. Vi har några intresserade på bebisarna så vi får se vad dom hamnar. Men föförst ska dom väx till sej här hemma i 12 veckor, så då blir de ja som får busa och kela med dom små liven. :)
Nova växer på sig hon med, guud va hon blivit stor bara på några dar känns det som. Nu måste det rensas i klädlådorna. Nu är 56 toklitet. Ja de va ju länge man han använda dom kläderna :P

I helgen har ja vart med sis till stockholm, shoppat lite nya kläder , å bäst av allt hittade 2 par skor som ja köpte så fina så!

Sen har vi haft syster och mamma här sen i söndags, dom åkte hem idag. Så det har vart full fart.

 Nej nu ska ja hoppa in i duschen, men åkterkommer nångång :)


//  

Ovido - Quiz & Flashcards