Sockerpinglans place

Alla inlägg den 20 december 2010

Av jennie hedin - 20 december 2010 20:45


Dan före dan före dan före dan ! Ja nu närmar sig julen imorgon ska jag ta mej in till Norrtälje, viktväktarna imorgon hoppas det har gått bra fast de vart en kämpig vecka ;) Sen ska ja träffa Robban och gå en sväng på stan.

Sen blir det att inhandla den sista maten inför julen, Nova får vara hos farmor imorgon så slipper jag släpa runt henne i affärerna. :)
Sen är älskling ledig!! Skönt. Idag har ja tagit mej en långpromenad, skönt. Sen har det skotats snö för fulla muggar. Det räcker med snö nu tycker jag.
Näe nu ska ja natta lillskrutt, sen blir det våra vänners liv. :)
Trevlig kväll.


/<3  

Av jennie hedin - 20 december 2010 20:38

Mina föräldrar


Har haft en bra uppväxt med mamma och pappa. Kunde inte varit bättre :)
Mamma jobbar som läkar sekriterare och min pappa som golvslipare.

Pappa kommer från stockholm och mamma från Norrtälje.

Båda är nu bosatta i norrtälje. Mamma har en bror, pappa har 5 systrar och en bror. 


Japp det var lite info, ser denna utmaning som avklarad :)


Ovido - Quiz & Flashcards