Sockerpinglans place

Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av jennie hedin - 27 augusti 2008 23:41

Gud va veckan rullar på snabbt bara för att man är ledig. Men men, dagen har varit bra va med sara och fixa pass. Sen åt vi en god sallad och shoppa lite=) så dagen blev lyckad. Nu är ja helt slut har lagt upp massor på tradera ikväll å det är lite pyssel me det också. Kolla gärna om nått passande finns? Bland annat nya jeans, vårjacka,toppar,tröjor, filmer=)


Här är en länk till mina auktioner:

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1716355&listtype=0
Långpolo strl 42/44 Jsfn


Av jennie hedin - 27 augusti 2008 00:08


Ingenting går som jag vill för tillfället,så less på det här nu. Har vart förkyld och haft feber mått piss vart hemma från jobbet 5 dagar. Idag kände jag mig bättre och följde med mamma för att handla lite mat.

Vi skulle bara in en sväng i en klädoutlet innan vi skulle åka hem, och där stöter man självklart på en arbetskompis. Skulle ju igentligen ha jobbat ikväll men sa av mig mån,tis i söndags. Det enda hon sa var, Jaha ja! Sen gick hon bara snacka om att man kände sej så dum! Fan så typiskt hmm .Inte mycket att göra åt, ska bli kul och se va alla på jobbet kommer säga när ja kommer tillbaka på måndag.. Är ledig tills dess, sen börjar helevetet, ush jobbar alla dar utom torsda nästa vecka, + apt möte å massa annat. Det blir en tung vecka som ja inte ser fram emot. Vill inte arbeta kvällar längre så himla less på det. Snart är det bara en månad kvar! Längtar så till sista september.. Även fast ja inte vet va som kommer hända sen, söker för fullt massvis med arbeten blir spännande och se vart man hamnar.

Ivarje fall har de hänt nått possitivt me, jag sambon å våra två kära vänner åker till Las Palmas 17 oktober, bokat och klart en vecka=) Längtar så mycket!!!

Vill bara att den dagen ska koomma, för allt annat här omkring mig för tillfället går bara åt helvete.

Nej ni nu har ja klagat tillräckligt, ska få mig lite sömn nu maby.

natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards