Sockerpinglans place

Alla inlägg den 28 februari 2008

Av jennie hedin - 28 februari 2008 23:29

Det gick bra idag, gick på personlig assistent rekrytering. Ska dit på arbetsintervju den 18/ 3. :) Skit bra, men nervös, och så, har aldrig jobbat som detta men dom sa där att det är tusen gånger roligare än vårdbiträde i hemtjänst, som jag jobbat med de senaste två åren .Så vi får väl se hur det blir, nackdelen med det jobbet är att man arbetar varanan helg och kvällar nätter, men det är bra betalt :) Så vi får se om man lyckas få det! Sen har jag dragit omkring på stan och i mataffärer med Tessan, vart mycket promenad idag. Och självklart så satt stegräknaren fel så den inte hade räknat, suck.  Men man får uppskatta på ett ungefär, och efter jag rättat till den fick jag 6500 steg ivarje fall. Så minst 10000 blev det idag. Imorgon är det fredag igen, gud vad veckorna går fort. Blir tacos imorgon var super länge sen mums! Sen blir det lugnt för min del i helgen, ingen alkohol. blääh! Nu ska jag försöka sova! Ha det bra

Av jennie hedin - 28 februari 2008 10:45

Godmorgon, vaknat vi 09.00 tiden hunnit med att käka frukost, super seg idag. Blev sent igår kom inte i säng förens 03.30 i natt. Usch blev en del vin igår men hade trevligt  ivf :) Man får unna sej ibland, idag är det en ny dag. Somnade inte som en viktväktare men vaknat som än ivf =) Idag är det rekryteringsmötet ,ska dit kl 14.00 sen blir det fortsätta med städningen, skönt när det är storstädat till helgen :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards