Sockerpinglans place

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2008

Kärlek

Av jennie hedin - 29 oktober 2008 00:34

Kärlek är ett mycket starkt ord. Kärlek kan vara svårt att beskriva, man kan känna kärlek till sin partner ,sin familj sina vänner sina djur etc.

Under senare tid har jag tänkt mycket, fram och tillbaka på allt.

Vad jag vill med mitt liv, hur jag vill leva mitt liv och vad ja vill få ut av mina dagar.

Har just kommit hem från min utlandsresa med sambon och två vänner, vi har haft jätte trevligt. Men tyvärr fick sambon och jag inte så mycket tid med varandra. Känner mig heller inte utvilad efter resan ,skulle så gärna bara åka bort igen.

Fyller 22 år på fredag, då ska jag ha en liten fest för vännerna,  hoppas på att få en trevlig kväll.

Ringde till jobbet idag, nu ska jag gå intro på måndag, har ingen aning alls om hur mycket jag kommer få jobba!
Den här månaden kommer bli kämpig, fick 1200 kr från akassan, känns helt kasst. Blev utskriven från ams också, så från å med idag blev de 5 karens dagar till ! ! Suck!
Ibland blir man bara så himmla less på allt, man har inge lust eller ork med nånting.

Så mycket runt omkring nu så ja håller på å bli galen..

Phuuu ,vill bara att allt ska bli bra, vill bara få må bra, vill komma igång med viktväktarna igen.
Ja ni det är mycket nu, imorgon vill ja bara ta de lugnt vill ligga på soffan med min sambo hela kvällen, va så länge sen vi gjorde det!
Mm nej nu är det bäst jag lägger mej.

Vet inte vad ja ska skriva riktigt, men fick skriva av mig lite, och det är huvudsaken.


 
 
camilla

camilla

30 oktober 2008 15:00

Välkommen hem igen :)
Trist att ni inte hann att få rå om varandra,men tyvärr så är det nackdelen när man åker med ett annat par :(
Ja det verkar inte vara mycket som går din väg just nu ser det ut so.....lider med dig. Men jag hoppas att det snart vänder och att allt snart känns bättre.
Kram

http://www.hallonpajen.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennie hedin - 20 februari 2014 06:19


Funderat ett tag på att ta upp bloggen, var ju ett par år sen. Så ska jag väl göra ett försök att vara lite aktiv på bloggen, återkommer. :) ...

Av jennie hedin - 18 november 2011 08:56

Okej. Nu provar vi att skriva ett inlägg från telefon. Var typ hundra år sen jag skrev här, kanske tiden räcker till lite mer nu och jag kan börja skriva lite. :-) just nu händer det inte mycket, har varit hemma med nova i 2,5 veckor med förkylning f...

Av jennie hedin - 17 juli 2011 23:10

Äntligen sängläge :) Har vart en lång dag, men en bra dag. Började dagen med loppis i söderhall, gjorde lite fynd. bland annat en brio bilbarnstol för 50 kr. Riktigt kap, även en flyttväst till Nova för 20 kr. Kanon om vi ska åka ut på sjön med mor...

Av jennie hedin - 16 juli 2011 23:47

Vilket jävla liv det är hos grannarna, ja jag känner mig som en riktigt käring ;) Men guud va jobbigt det är att höra hur låtarna byts stup i kvarten. Människor som skriker och försöker sig på att sjunga. Nää nu förstår man hur våra grannar måste h...

Av jennie hedin - 13 juli 2011 07:02


Snart dags att springa  ner, ska in till sthlm och göra vård och omsorgsprovet idag.  Hoppas det går bra trotts att jag klantskalle har haft fel bok. upptäckte det igår. Typiskt mej,  men hoppas hoppas. Pappa skjutsar oss, skönt då slipper jag och ...

Ovido - Quiz & Flashcards